- Kodelja, Z. (2018). Academic freedom, the university, and public accountability. V: P. Smeyers (ur.), International handbook of philosophy of education, str. 1293-1305. Cham: Springer International Publishing.
doi: 10.1007/978-3-319-72761-5_89
- Kos, Ž, Gaber, S. in Tašner, V. (2018). Sodobnost potrebuje družbo in institucije. V: M. Douglas, Kako mislijo institucije, (Temeljne razprave), str. 135-150. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
- Vendramin, V. (2018). Neoliberalni prevzem feminističnega opolnomočenja in retroseksizem. V: M. Sardoč, I. Ž. Žagar in A. Mlekuž (ur.), Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju, 77-83. Pedagoški inštitut: Digitalna knjižnica, Dissertationes 26.
- Kodelja, Z. in Kodelja, I. (2017). Equality of opportunity and equality of outcome. V: M. Sardoč in S. Gaber (ur.), Fifty years of the Coleman report, str. 13-30. Ljubljana: Faculty of Education, CEPS Journal edition, 1.
- Tašner, V. in Gaber, S. (2017). Selected elements concerning the background of encounters defining the power of education. V: M. Sardoč in S. Gaber (ur.), Fifty years of the Coleman report, str. 115-130. Ljubljana: Faculty of Education, CEPS Journal edition, 1.
- Kodelja, Z. (2017). The right to education and global distributed justice. V: T. Strand et al. (ur.), Philosophy as interplay and dialogue: viewing landscapes within philosophy, str. 293-309. Berlin: Lit Verlag, Studies on education, vol. 5.
- Vendramin, V. (2017). Problematičnost prehoda k “postfeministični enakosti spolov” v vzgoji in izobraževanju. V: M. Sardoč, I. Ž. Žagar in A. Mlekuž (ur.), Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes, 135-141. Pedagoški inštitut: Digitalna knjižnica, Dissertationes 31.
- Kodelja, Z. (2016). Cosmopolitan idea of global distributive justice. V: M. Papastephanou (ur.), Cosmopolitanism: educational, philosophical and historical perspectives, (Contemporary Philosophies and Theories in Education, 9), str. 105-112. Cham: Springer International Publishing.
- Gaber, S. in Tašner, V. (2016). Vzdržnost kakovostnega slovenskega šolskega sistema v luči razprave o financiranju zasebnih šol. V: M. Šimenc in V. Tašner (ur.), Komu je napoti kakovostno javno šolstvo?, str. 67-84. Ljubljana: Sindikat vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije.