- Kozina, A. (2018). School-based prevention of anxiety using the “My FRIENDS” emotional resilience program: six-month follow-up. International journal of psychology, doi: 1002/ijop.12553.
- Tašner, V. in Gaber, S. (2018). Lev Vygotski, initiateur du constructivisme social et penseur insaisissable de lʼéducation. Revue internationale d’éducation Sèvres, 2018(79), 109–116.
- Štremfel, U. (2018). European neoliberal discourse and Slovenian educational space. Šolsko polje, 29(1-2), 107–125.
- Kozina, A. (2017). The development of multiple domains of self-concept in late childhood and in early adolescence. Current psychology, doi: 1007/s12144-017-9690-9
- Vendramin, V. (2017). Making the invisible visible: gender, migrations and educational contexts = Transformare l’invisibile in visibile: genere, migrazioni e contesti educativi. Pedagogia oggi, 15(1), 385–392.
- Štraus, M. (2017). So v Sloveniji učno najuspešnejši 15-letniki tudi najbolj zadovoljni z življenjem? Primerjava napovednikov visokih dosežkov in zadovoljstva z življenjem iz raziskave PISA 2015. Šolsko polje 28(5-6), 121–156.
- Kozina, A. in Štraus, M. (2017). Relationship between academic achievement as measured in the PISA study and wellbeing indicators: preliminary findings. Šolsko polje, 28(5-6), 185–212.
- Vendramin, V. in Štraus, M. (2017). Enakost med spoloma kot dejavnik blagostanja?: PISA 2015 in razlike med spoloma. Šolsko polje, 28 (5-6,) 213-230.
- Kozina, A., Veldin, M., Mlekuž, A., Vidmar, M. in Vršnik Perše, T. (2017). Socialno, čustveno in medkulturno učenje na ravni šol kot način zmanjševanja anksioznosti in agresivnosti: pregled obstoječih programov v Sloveniji in širše : duševno zdravje v vrtcu in šoli. Šolsko svetovalno delo, 21(2-3), 36–45.
- Kodelja, Z. (2016). Equality of opportunity and equality of outcome. CEPS journal, 6(2), 9–24.
- Šimenc, M. in Štraus, M. (2016). Coleman’s third report. CEPS journal, 6(2), 43–60.
- Tašner, V. in Gaber, S. (2016). The age of studies and reports: selected elements concerning the background of encounters defining the power of education. CEPS journal, 6(2), 61–80.
- Rutar Leban, T. in Štraus, M. (2016). Razlike v računalniški in informacijski pismenosti osmošolk ter osmošolcev med slovenskimi regijami in povezanost s socialno-ekonomskim statusom. Šolsko polje, 27(3-4), 53–72.